Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Τι είναι το ντεκαπάζ;





Το ντεκαπάζ ή αλλιώς ο αποχρωματισμός είναι μια τεχνική εργασία που λαμβάνει χώρα μόνο σε κομμωτήριο! Υπάρχουν 2 διαδικασίες που συναντάμε το ντεκαπάζ. Η πρώτη διαδικασία είναι στις ανταύγειες και η δεύτερη είναι όταν γίνετε ντεκαπάζ στη ρίζα. Το ντεκαπάζ είναι σε μορφή σκόνης με πολύ έντονη μυρωδιά (απαγορευτική) και σε συνδυασμό με το οξυζενέ γίνετε ένα παχύρρευστο μείγμα.
Το ντεκαπάζ μαζί με το οξυζενέ έχουν την ιδιότητα να αποχρωματίζουν πλήρως τη τρίχα. Το οξυζενέ χρησιμοποιείτε για να ανοίγει τα λέπια της τρίχας και η σκόνη του ντεκαπάζ εισέρχεται και αφαιρεί τις χρωστικές ουσίες της τρίχας. Όσο πιο δυνατό είναι το οξυζενέ σε βαθμό (10vol-15vol-20vol-30vol-40vol) τόσο πιο πολύ "ξανοίγει" η τρίχα. Καμία τεχνική εργασία χρώματος δεν μπορεί να γίνει χωρίς οξυζενέ!.
Το ντεκαπάζ για να λειτουργήσει έχει ακόμα μια σημαντική ιδιότητα, χρειάζεται θερμοκρασία. Αυτός είναι ένας λόγος που όταν κάνετε ανταύγειες η ντεκαπάζ στη ρίζα στην αναμονή σας βάζουν το κλιμάζόν!
Το συγκεκριμένο προϊόν του ντεκαπάζ είναι το μοναδικό που μπορεί να "ανοίξει" τα μαλλιά καθώς καμία βαφή δεν έχει τη δυνατότητα να "ξανοίγει" οπότε καταλαβαίνετε ότι είναι απαραίτητο προϊόν για τέτοιες εργασίες! Το ντεκαπάζ έχει τη δυνατότητα να ανοίξει φυσικά μαλλιά μέχρι 7 τόνους ενώ σε ήδη βαμμένα ο ανώτατος τόνος ξανοίγματος είναι μικρότερος ανάλογα με το υπάρχον χρώμα και τις τεχνικές εργασίες που έχουν προηγηθεί.
Είναι ένα πολύ ιδιαίτερο προϊόν και οι εργασίες με αυτό είναι εξίσου ιδιαίτερες και θέλουν πολύ προσοχή και άριστη τεχνογνωσία γιαυτό και όλοι προτείνουμε τέτοιες εργασίες να γίνονται στο χώρο του κομμωτηρίου. Σε ήδη βαμμένα μαλλιά κυρίως ξανθά πολύ ανοιχτά κόκκινα και χάλκινα προτείνουμε να μη γίνει κάποια εργασία που έχει ντεκαπάζ διότι τα μαλλιά θα επιβαρυνθούν ακόμα περισσότερο!! Απαγορεύετε η επαφή με τα μάτια, η επαφή σε οποιαδήποτε ανοιχτή πληγή και σε μεταλλικά σκεύη!!

6 σχόλια:

  1. exw xalkino xrwma sta malia mou k thelw na to kanw ksantho siga siga alla exw lepth trixa...tha to katastrepsw me to ntekapaz?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εφόσον έχεις χάλκινο χρώμα το οποίο προφανώς είναι βαφή και η κατάσταση της τρίχας σου δεν είναι σε καλή κατάσταση δεν προτείνετε ντεκαπάζ. Αυτό που μπορώ να σε συμβουλέψω είναι να αφήσεις το χρώμα να φύγει από μόνο του και σιγά σιγά να ανοίξεις το χρώμα σου με ανταύγεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. gia sas...eixa kani t malllia m melitzani k t ekana kastana k m vgike kastano kokkino....t thelo anixta alla akomi den ginete...exo skefti t ntekapaz alla t fovame ...gt den einai s aristi katastasi t malli m k i trixa eksisou ine lepti....an t kano sokolati anixto pezei periprosi n m portokalisi ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου. Καταρχάς η πρώτη αλλαγή που έκανες και σου βγήκε καστανό που κοκκίνιζε ήταν απόλυτα φυσιολογική. Το ντεκαπάζ δεν στο προτείνω, καθώς όπως λες η ποιότητα σου δεν είναι καλή, αλλά γενικά θα χρειαστεί πολύ δουλειά το μαλλί. Αυτή τη στιγμή αυτό που μπορείς να κάνεις, είναι ένα καστανό σκούρο (ύψος τόνου περίπου στο 5), με έντονο το σαντρέ στοιχείο, έτσι ώστε να τραβήξει όσο μπορεί το κόκκινο από πάνω. Μετά από καιρό, μπορείς να τα ανοίγεις σταδιακά με ανταύγειες. Το κόκκινο επειδή έχει έντονα και δυνατά χρωστικά, θα κάνεις καιρό να φύγει. Γι'αυτό σταδιακά και με υπομονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλησπέρα και από εμένα!!
    η αλήθεια είναι ότι τα μαλλιά μου τα έχω ταλαιπωρήσει πολύ... το φυσικό μου χρώμα είναι καστανόξανθο-κάνει προς σαντρέ- και τα μαλλιά μου είναι σγουρά. πριν 3 χρόνια όμως τα ίσιωνα συνεχώς και ξεκινώντας με ανταύγειες με είχε πιάσει η τρέλα να κάνω συνεχώς ντεκαπάζ μέχρι να γίνουν κατάξανθα! έτσι σε ένα χρόνο οι άκρες μου ήταν καμμένες- αν και σε όποια το έχω πει αυτό και τα επόμενα απορεί πως έχω μαλλιά ακόμα! μετά το γύρισα στο καστανό μήπως και ηρεμήσουν....αλλά δεν ηρέμησα εγώ και πέρασα από το κεφάλι μου όλες τις αποχρώσεις του πορτοκαλί και του κόκκινου... α! και μετά βαρέθηκα το πορτοκαλί και πάτησα και μία ντεκαπάζ μήπως και φύγει!!!έτσι η ποιότητα των μαλλιών μου ήταν πολύ άσχημη και γι' αυτό πέρισυ τα χριστούγεννα τα έκοψα πολύ κοντά, ίσα ίσα γυρνόυσαν 2-3 μπουκλίτσες! από τότε δεν έχω ταλαιπωρήσει πολύ τα μαλλιά μου- δεν τα έχω ισιώσει πέρα από 2-3 φορές σε κομμωτήριο, κουρεύομαι κάθε μήνα και από τον αύγουστο τα έχω βάψει μόνο 3 φορές από τη ρίζα και κάτω σε καστανή απόχρωση. πλέον τα μαλλιά μου είναι στους ώμους και η ρίζα μου έχει βγει γύρω στους 10 πόντους.θέλω να μακρύνω τα μαλλιά μου,να αφήσω να βγεί το φυσικό μου χρώμα και να κάνω ανταύγειες ξανθές.. θεωρείς ότι μπορώ να κάνω τώρα ή να αφήσω να κατέβει τελείως η ρίζα μου και να μην υπάρχει βαμμένο από κάτω??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουαου!!!! Ειλικρινά δεν ξέρω πως άντεξες τόσες αλλαγές!! Στο δια ταύτα.
      Πιστεύω ότι το κούρεμα που έκανες ήταν τον ιδανικότερο! Θεωρώ πως αυτό σου έσωσε τα μαλλιά. και φυσικά που σταμάτησες να κάνεις ντεκαπάζ. Για τις ανταύγειες που θες να κάνεις: το φυσικό σου χρώμα θα πάρει λίγο καιρό για να βγει εντελώς στην επιφάνεια. Πρόβλημα δεν υπάρχει στο να κάνεις τώρα ανταύγειες ΑΡΚΕΙ να μην είναι πολύ πολύ ανοιχτό χρώμα. Για να βγει ανοιχτό το χρώμα της ανταύγειας, απαιτεί δυνατό οξυζενέ και αρκετό χρόνο μέσα στο "αλουμινόχαρτο", πράγμα καταστροφικό για το μαλλί σου. Μπορείς να κάνεις λοιπόν ανταύγειες τώρα, χωρίς να τα ανοίξεις πολύ. Να κάνεις ένα παιχνίδισμα δηλαδή μιας και μαζί με τις ανταύγειες θα υπάρχουν 3 χρώματα. Το φυσικό σου, το βαμμένο και της ανταύγειας.

      Διαγραφή